Catatan Terkini

red warrior

Berbuka puasa bersama Red Warriors

PENGKALAN CHEPA, 3 Ogos: Peminat pasukan The Red Warriors berpeluang berbuka puasa bersama skuad tersebut di Perdana Resort sempena majlis amal 5 Ramadan ini.

Teruskan Membaca ...

Tazkirah Ramadhan

Tazkirah Ramadhan

Ramadhan ialah nama bagi sebuah bulan dalam bulan-bulan kiraan Islam dan sebuah kata nama dalam bahasa arab yang disebut oleh sesetengah pakar bahasa .

Teruskan Membaca...

Iklan rasis: Sensitiviti semua kaum perlu dijaga, kata Persatuan Ulama

Iklan rasis: Sensitiviti semua kaum perlu dijaga, kata Persatuan Ulama 1432

KUALA LUMPUR, 3 Ogos — Persatuan Ulama Malaysia (PUM) menasihatkan organisasi media tidak menyiarkan iklan-iklan yang boleh menyinggung rakyat berbilang kaum negara ini...

Teruskan Membaca


CATATAN PERTAMA


Asslamualaikum...
Setelah sekian lama saya menantikan kesempatan untuk meluangkan masa untuk membina blog, akhirnya dengan izin Allah S.W.T  kesempatan ini datang juga. Sebelum saya mencoretkan tinta dengan lebih panjang lagi, terlebih dahulu saya meohon maaf kepada semua jika bog tidak seberapa ini mengandungi beberapa kekurangan dan kelemahan. Saya hanya seorang insan yang bertatih dalam bidang ICT, namun begitu saya akan melakukan penambahbaikan kepada blog ini dari masa ke semasa.
Terima kasih juga saya ucapkan kepada kakitangan saya dan sahabat-sahabat yang memberi cadangan yang bernas untuk menambahbaikkan blog ini.
Saya akan jadikan blog saya ini sebagai satu wadah pandangan dan catatan aktiviti yang akan dijalankan oleh kerajaan negeri, kempimpinan PAS pusat dan staff PAS Gua Musang.

Sekian, terima kasih
wassalam
Ustaz Lah


0 Responses to "CATATAN PERTAMA"

Catat Ulasan

 
Return to top of page Copyright © 2010 | Flash News Converted into Blogger Template by HackTutors